
Een voorbijganger zag maandagochtend een verlaten auto in het water langs het Klinkerbergerpad in Oegstgeest liggen. De politie werd gewaarschuwd en kwam ter plaatse.
De auto lag in het water en van de bestuurder ontbrak ieder spoor. Er was niemand aanwezig in de buurt van de auto.
Een bergingsbedrijf heeft de auto uit het water gehaald en geborgen.
112 Nieuws OegstgeestTelefoon Redactie
071 - 5425160