
Bij een woning aan de Wittenburgerweg in Wassenaar is in de nacht van zaterdag op zondag de bliksem ingeslagen, dit gebeurde even na 3.00 uur.
De brandweer rukte groots uit naar de woning en heeft de brand geblust. Vanwege de rookontwikkeling werd de naastgelegen woning ontruimd. De bewoners van het huis zijn door buren opgevangen, de kat die nog in het huis was is door de brandweer uit de woning gehaald. Rond 5.00 uur was de brand onder controle.
Bij de brand is de Wittenburgerweg in twee richtingen afgesloten geweest.
112 WassenaarTelefoon Redactie
071 - 5425160