
De gemeente Leiderdorp serveerde donderdagmiddag een ‘blauwe hap’ voor de Leiderdorpse veteranen. In het atrium van het gemeentehuis werd in het kader van Veteranendag dit diner georganiseerd.
Namens de gemeente sprak loco-burgemeester Gebke van Gaal de aanwezige veteranen en hun partners toe. In haar toespraak bedankte ze de veteranen en benadrukte ze ook het belang van de partners en het thuisfront. Veteraan Hans van Hese sprak de groep ook toe en greep de kans aan om de veteranen aan te sporen om vaker bijeenkomsten met elkaar te houden.
De blauwe hap is de traditionele Indische maaltijd die al decennialang iedere woensdag bij de Nederlandse krijgsmacht wordt geserveerd.
Rudo Slappendel in gesprek met loco-burgemeester Gebke van Gaal en veteraan Renzo Versteeg.










Telefoon Redactie
071 - 5425160