
De waterfontein in Wassenaar is momenteel buiten gebruik door de hitte. Volgens de gemeente is het door de aanhoudende hoge temperaturen niet mogelijk om noodzakelijke reparaties veilig en verantwoord uit te voeren.
De gemeente geeft aan dat het uitvoeren van werkzaamheden bij extreme hitte risico’s met zich meebrengt voor medewerkers. Daarom is besloten de reparaties uit te stellen tot de weersomstandigheden verbeteren.
Zodra de temperatuur daalt, worden de herstelwerkzaamheden zo snel mogelijk opgepakt. De gemeente verwacht de fontein daarna weer in gebruik te kunnen nemen.
WassenaarTelefoon Redactie
071 - 5425160